Kvalitetsgaranti & nöjd-kund-garanti
Fruktbudet är sedan 2008 ISO 9001- certifierade. Det innebär att vi arbetar med ständiga förbättringar rörande kvalitet. Vi sitter aldrig still utan letar hela tiden efter möjligheten att förbättra våra processer så att Ni som kunder i slutänden ska erhålla en bättre totalupplevelse. Skulle något ändå gå fel, kan du som kund känna dig trygg med vår ”Nöjd-kund-garanti”.
Reklamation från kund behandlas
enligt följande
Om Ni inte är nöjda
Ska leveransen omgående reklameras via telefon eller e-mail.
Vid utebliven leverans
Vår distributionsansvarige kontaktas. Ny fruktkorg levereras ut senast nästkommande arbetsdag.
Om enstaka frukter är skadade
Kunden kompenseras vid nästkommande leverans.
Ni får fel sortiment eller anser att produkten ej uppfyller ställda krav
Ny fruktkorg levereras omgående eller senast nästkommande arbetsdag.
Vi utreder
Orsakerna till reklamation utreds internt hos oss och korrigerande åtgärder vidtas.
Reklamationen loggas av oss för att senare bli underlag till ständiga förbättringar.